Een abonnement met of zonder toestel.

  • door
abonnement

Tegenwoordig vliegen de aanbiedingen omtrent een nieuw abonnement bij veel providers, je om de oren. Wat werkt voor jou? Een Sim Only of een Mobiel abonnement.

Het verschil.

Het belangrijkste om te weten is, wat het verschil is tussen deze twee soorten abonnementen. Een sim only abonnement is een abonnement die je afsluit zonder toestel. (is vaak goedkoper). Een mobiel abonnement is een abonnement met toestel.

Wat werkt voor jou?

Vraag jezelf af of je een nieuw toestel nodig hebt of niet. Werkt je huidig toestel nog prima en heb je zelf het idee dat je geen nieuw toestel nodig hebt, dan is het het beste om te kijken naar de goedkoopste sim only aanbieding.

abonnement

Vergelijken

Het is makkelijk om verschillende providers met de goedkoopste sim only abonnementen te vergelijken. Hetzelfde geldt voor overige abonnementen met een toestel.

Als je Google gebruikt en abonnementen met of zonder toestel intikt om te vergelijken, dan kom je op de meeste gevraagde sim only deals en/of reguliere abonnementen met een toestel.

Keuze maken

Als je vragen hebt zijn alle providers op verschillende manieren goed bereikbaar. Via social media, per e-mail of telefonisch. Zelfs een brief sturen is nog mogelijk. Het snelste is natuurlijk via de digitale wegen of telefonisch.

Vaak zijn er uitgebreide openingstijden, tot in de avonduren en weekenden. Medewerkers denken altijd met je mee om te kijken wat het beste bij jou past.

Ze geven je informatie over, bij jou passende, toestellen en zelfs de beste sim only aanbiedingen. Het is altijd handig om van de expert te horen wat momenteel de voordeligste deal is qua gebruik en kosten.

Zelf kun je surfen op de websites van de verschillende providers of fabrikanten. Per toestel wordt er bijna altijd een relevante en uitgebreide product omschrijving gegeven. Zo kun je zelf kijken welk toestel je, met welk abonnement kunt en wilt combineren.

Op de website van de provider staat bij elk abonnement een uitgebreide toelichting over de inhoud.

Je kunt zelf onderzoek doen en daarna alsnog contact opnemen met een medewerker op de verschillende manieren. Natuurlijk kun je zelf heel makkelijk, vaak met een paar klikken, een abonnement afsluiten.

Verlengen of een nieuw abonnement?

Verlengen is in principe zo gedaan. Je wordt geattendeerd op de einddatum van je huidig abonnement en je krijgt wellicht wat aanbiedingen om te blijven. Hierin moet je zelf kijken of je huidige abonnement nog bij je past.

Als je een nieuwe klant bent is het toch raadzaam om je hierin te laten adviseren. Het is ook mogelijk (met de maatregelen rondom covid-19 in acht nemend)om langs een winkel te gaan van de provider, waarin je geïnteresseerd bent. Kijk wat voor jou werkt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *